از کجا شروع کنم ؟



برای اینکه چگونه شروع کنند ؟

  • عضویت رایگان بوده و شما می توانید به راحتی محیط ثبت سازمان و کاربر را بررسی کنید.
  • شما می توانید سازمان های خود را بسازید و کاربر های مورد نظر را ایجاد نمایید.
  • می توانید از بین سازمان ها هر کدام را که مایل باشید فعال کنید.
  • کاربران می توانند با نام کاربری که شما ساختید از سیستم استفاده کنند.

برای شروع ابتدا وارد صفحه ورود/عضویت شده و رایگان عضو شوید . در هر صفحه ای از سایت که قرار دارید می توانید گزینه قرمز رنگ در بالای صفحه با عنوان ورود/عضویت را مشاهده نمایید ، کلیک کنید و گزینه رایگان عضو شوید را ملاحظه فرمائید. پس از انتخاب گزینه مورد نظر حال برای عضویت رایگان اقدام کنید .

برای عضویت درسامانه که در پایین توضیح داده شده است را وارد نمایید:

  1.  ایمیل: پست الکترونیک معتبر ازآن خود یا سازمان را وارد کنید . (پر کردن این فیلد اجباری است)
  2. شماره همراه: پس از تکمیل صفحه عضویت رایگان و برای عضویت در سامانه ، شما کد فعالسازی دریافت می کنید . این کد فعالسازی برای شماره موبایل وارده در این قسمت ارسال می شود . پس نیاز به یک شماره موبایل معتبر و از آن خود دارید .پرکردن این فیلد اجباری است.
  3. کد تخفیف: پس از عضویت رایگان در سامانه در صفحه مخصوص شما یک کد عضویت مخصوص شما داده می شود.با معرفی محصول به شخص دیگر و وارد کردن این کد توسط شخص معرفی شده، با هر بار خرید و یا تمدید طرح مورد نظر خود ، 10 درصد از مبلغ طرح خریداری شده به کیف پول شما وارد می شود . (پر کردن این فیلد اختیاری است )

پس از وارد کردن اطلاعات فوق سامانه برای شما یک کلمه عبور خواهد فرستاد که پس از زدن گزینه عضویت در سامانه پیوند مورد نیاز خواهد بود.

هم اکنون شما در سامانه عضو شده و از این به بعد می توانید با تغییر رمز عبور خود به سامانه ورود پیدا کنید .

با ورود به پنل کاربری خود ، در قسمت سازمان های من با زدن گزینه + برای ساخت سازمان جدید اقدام نمایید .

پس از زدن گزینه + می بایست اطلاعات زیر را وارد نمایید :

  1. نام سازمان: در این فیلد یک نام متناسب با سازمان مورد نظر خود را وارد نمایید . (پر کردن این فیلد الزامیست )
  2. انتخاب لوگو: در این فیلد شما یک لوگو برای سازمان خود وارد می نمایید . (وارد کردن لوگو الزامیست)

پس از وارد کردن اطلاعات فوق و زدن گزینه تایید سازمان شما ایجاد خواهد شد.

توجه : سازمان اولیه ایجاد شده دارای تعداد کاربر اولیه 5 کاربر می باشد که پیوند در اختیار شما تا مدت زمان مشخصی که در پایین لوگوی سازمان شماست قرار می دهد .

پس از وارد شدن به صفحه سازمان مورد نظر خود شما می توانید بخش های زیر را مشاهده نمایید :

  1. مشخصات: در این قسمت فیلدهای زیر نمایش داده می شوند  :
  • نام سازمان
  • شماره اندیکاتور
  • پیشوند
  • پسوند

که توضیحات مربوط به هر کدام را می توانید در قسمت راهنما که همان ؟ می باشد را مشاهده نمایید .

  1. تعریف کاربران: در این قسمت شما به اندازه تعداد کاربر تعریف شده برای سازمان خود ، کاربر تعریف نمایید .
  2. تعریف سمت ها: در این بخش می توانید برای کاربران خود سمت تعریف نمایید ، برای آنها مدیر تعریف کنید ، نوع سمت آنها را مشخص کنید و ویژگی های دیگری که این قسمت در اختیار شما قرار می دهد .
  3. تعریف سربرگ ها: برای برگه ها و فر مهای مورد نظر و استفاده شونده در سازمان خود سربرگ تعریف نمایید که به هنگام چاپ  و استفاده برگه خاص سازمان خود را داشته باشید .

از آنجا که عضویت رایگان دارای محدودیت می باشد (تعداد کاربر محدود و داشتن تاریخ اعتبار) و توسط پیوند برای آشنایی و کار ابتدایی با سازمان ایجاد شده است ، شما برای ادامه کار با سامانه باید طرح خریداری نمایید .

با ورود به قسمت لیست قیمت بالای هر صفحه از سایت که هستید می توانید از نوع طرح ، میزان هزینه و ویژگی های سامانه اطلاع پیدا کنید . پس از انتخاب طرح مورد نظر خود و متناسب با سازمان مورد نظر می توانید با زدن گزینه ورود و پس از وارد شدن به صفحه کاربری خود میتوانید اقدام به خرید طرح نمایید .

همچنین می توانید در همان پنل کاربری خود و در بخش افزایش اعتبار و خرید نیز اقدام به خرید طرح مورد نظر نمایید.

این طرح ها دارای مدت اعتبار هستند که با به پایان رسیدن زمان آن شما مجددا ملزم به خرید طرح هستید .

توجه داشته باشید که خرید خود را متناسب با میزان نیاز سازمان خود انجام دهید .

پس از گذراندن مراحل قبلی ، حال شما عضوی از خانواده بزرگ پیوند هستید .

حال می توانید هر آنچه یک اتوماسیون اداری در اختیار شما می گذارد را در اتوماسیون ابری با ویژگی های بسیار و فناوری جدید خود ، تجربه کنید .

شما می توانید :

سازمان بسازید

کاربر ایجادکنید

سمت تعریف نمایید

نامه بزنید

ارجاع دهید

فرم بسازید

و از بسیاری ویژگی های دیگر که یک اتوماسیون اداری واقعی باید داشته باشد ، در سرویس اتوماسیون ابری پیوند بهره ببرید .