
برای اینکه چگونه شروع کنند ؟
- عضویت رایگان بوده و شما می توانید به راحتی محیط ثبت سازمان و کاربر را بررسی کنید.
- شما می توانید سازمان های خود را بسازید و کاربر های مورد نظر را ایجاد نمایید.
- می توانید از بین سازمان ها هر کدام را که مایل باشید فعال کنید.
- کاربران می توانند با نام کاربری که شما ساختید از سیستم استفاده کنند.
برای شروع ابتدا وارد صفحه ورود/عضویت شده و رایگان عضو شوید . در هر صفحه ای از سایت که قرار دارید می توانید گزینه قرمز رنگ در بالای صفحه با عنوان ورود/عضویت را مشاهده نمایید ، کلیک کنید و گزینه رایگان عضو شوید را ملاحظه فرمائید. پس از انتخاب گزینه مورد نظر حال برای عضویت رایگان اقدام کنید .
برای عضویت درسامانه که در پایین توضیح داده شده است را وارد نمایید:
- ایمیل: پست الکترونیک معتبر ازآن خود یا سازمان را وارد کنید . (پر کردن این فیلد اجباری است)
- شماره همراه: پس از تکمیل صفحه عضویت رایگان و برای عضویت در سامانه ، شما کد فعالسازی دریافت می کنید . این کد فعالسازی برای شماره موبایل وارده در این قسمت ارسال می شود . پس نیاز به یک شماره موبایل معتبر و از آن خود دارید .پرکردن این فیلد اجباری است.
- کد تخفیف: پس از عضویت رایگان در سامانه در صفحه مخصوص شما یک کد عضویت مخصوص شما داده می شود.با معرفی محصول به شخص دیگر و وارد کردن این کد توسط شخص معرفی شده، با هر بار خرید و یا تمدید طرح مورد نظر خود ، 10 درصد از مبلغ طرح خریداری شده به کیف پول شما وارد می شود . (پر کردن این فیلد اختیاری است )
با ورود به پنل کاربری خود ، در قسمت سازمان های من با زدن گزینه + برای ساخت سازمان جدید اقدام نمایید .
پس از زدن گزینه + می بایست اطلاعات زیر را وارد نمایید :
- نام سازمان: در این فیلد یک نام متناسب با سازمان مورد نظر خود را وارد نمایید . (پر کردن این فیلد الزامیست )
- انتخاب لوگو: در این فیلد شما یک لوگو برای سازمان خود وارد می نمایید . (وارد کردن لوگو الزامیست)
پس از وارد کردن اطلاعات فوق و زدن گزینه تایید سازمان شما ایجاد خواهد شد.
توجه : سازمان اولیه ایجاد شده دارای تعداد کاربر اولیه 5 کاربر می باشد که پیوند در اختیار شما تا مدت زمان مشخصی که در پایین لوگوی سازمان شماست قرار می دهد .
پس از وارد شدن به صفحه سازمان مورد نظر خود شما می توانید بخش های زیر را مشاهده نمایید :
- مشخصات: در این قسمت فیلدهای زیر نمایش داده می شوند :
- نام سازمان
- شماره اندیکاتور
- پیشوند
- پسوند
که توضیحات مربوط به هر کدام را می توانید در قسمت راهنما که همان ؟ می باشد را مشاهده نمایید .
- تعریف کاربران: در این قسمت شما به اندازه تعداد کاربر تعریف شده برای سازمان خود ، کاربر تعریف نمایید .
- تعریف سمت ها: در این بخش می توانید برای کاربران خود سمت تعریف نمایید ، برای آنها مدیر تعریف کنید ، نوع سمت آنها را مشخص کنید و ویژگی های دیگری که این قسمت در اختیار شما قرار می دهد .
- تعریف سربرگ ها: برای برگه ها و فر مهای مورد نظر و استفاده شونده در سازمان خود سربرگ تعریف نمایید که به هنگام چاپ و استفاده برگه خاص سازمان خود را داشته باشید .
از آنجا که عضویت رایگان دارای محدودیت می باشد (تعداد کاربر محدود و داشتن تاریخ اعتبار) و توسط پیوند برای آشنایی و کار ابتدایی با سازمان ایجاد شده است ، شما برای ادامه کار با سامانه باید طرح خریداری نمایید .
با ورود به قسمت لیست قیمت بالای هر صفحه از سایت که هستید می توانید از نوع طرح ، میزان هزینه و ویژگی های سامانه اطلاع پیدا کنید . پس از انتخاب طرح مورد نظر خود و متناسب با سازمان مورد نظر می توانید با زدن گزینه ورود و پس از وارد شدن به صفحه کاربری خود میتوانید اقدام به خرید طرح نمایید .
همچنین می توانید در همان پنل کاربری خود و در بخش افزایش اعتبار و خرید نیز اقدام به خرید طرح مورد نظر نمایید.
این طرح ها دارای مدت اعتبار هستند که با به پایان رسیدن زمان آن شما مجددا ملزم به خرید طرح هستید .
توجه داشته باشید که خرید خود را متناسب با میزان نیاز سازمان خود انجام دهید .
پس از گذراندن مراحل قبلی ، حال شما عضوی از خانواده بزرگ پیوند هستید .
حال می توانید هر آنچه یک اتوماسیون اداری در اختیار شما می گذارد را در اتوماسیون ابری با ویژگی های بسیار و فناوری جدید خود ، تجربه کنید .
شما می توانید :
سازمان بسازید
کاربر ایجادکنید
سمت تعریف نمایید
نامه بزنید
ارجاع دهید
فرم بسازید
و از بسیاری ویژگی های دیگر که یک اتوماسیون اداری واقعی باید داشته باشد ، در سرویس اتوماسیون ابری پیوند بهره ببرید .